Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2010 12:14 - Странно влюбени...
Автор: venus Категория: Тя и той   
Прочетен: 1160 Коментари: 1 Гласове:
0



Ти и аз сме толкова различни... и в същото време толкова еднакви.

 

Ти си бурна, а аз съм сдържан

аз съм напрегат, а ти спокойна

готова си да влезнеш в спор, а аз да намеря решението

ти си нощем, а аз пък през деня...

души от два различни свята, които постоянно се разминават.

 

 

От друга страна толкова много си приличаме...

и двамата ни е страх да останем сами

и двамата искаме да ни прегърнат

и двамата иксаме да прегърнем

и двамата еднакво луди... емоционално-рационално разпиляни

и двамата бягаме един от друг

но с радост се прегръщаме, когато отново се озовем един до друг.

 

странно странно странно влюбени сме...



Тагове:   влюбени,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Хм! Странно...
17.05.2010 18:41
Хм! Странно...
цитирай
Търсене

Архив